Onze succes cases

Tattoo No More

De eerste échte Tattoo verwijderaar van Nederland. En dat zeggen we niet zomaar. Met meer dan 25 jaar aan ervaring en 100.000+ behandelingen onder de riem is Andy de eerste Tattoo Laser expert van Nederland. Bekend v.o.a. NOS, Nieuwsuur en andere media. Na jarenlang succesvol zijn Tattoo laser kliniek te hebben gedraaid was hij op zoek naar een partij die zijn zichtbaarheid drastisch kon vergroten op social media. Met meer dan 550.000 weergaven in de eerste maand, door in te spelen op de herkenbaarheid en emoties die tattoo’s met zich mee kunnen brengen, is de toon aardig gezet. We zijn ontzettend enthousiast over de samenwerking met Tattoo No More en gaan nog veel meer mensen wegwijs maken in de wereld van het tattoo laseren!

Totale views: 560K
Totale volgers: 4K
De Wit Bouwmachines

De Wit Bouwmachines is een familiebedrijf uit Oss, en zijn een van de grootste bouwmaterieel verkopers en verhuurders van Nederland. Doordat ze zelf alles importeren vanuit het buitenland, kunnen ze de beste kwaliteit voor de scherpste prijzen aanbieden aan grote ontwikkelaars. Maar hoe laat je dat dan viraal gaan? Simpel! Je geeft een kijkje achter de schermen van deze enorme bouwwereld. Iedereen herkent bouwplaatsen en vraagt zich weleens af hoeveel geld daarin rond gaat. Door in te spelen op de herkenbaarheid van de bouw en de interesses van de mensen online, hebben we binnen de eerste 3 maanden meer dan 900.000 views behaald op de socials. (En een sterke naamsbekendheid binnen heel de bouwmaterielen branche!)

Totale views: 900K
Totale volgers: 300
Posturefixx

Krak! Dat is zo’n beetje het enige wat je kan verwachten als je naar de chiropractor gaat. Maar deze herkenbaarheid werkt juist top op social media. Na veel experimenteren ontdekten we iets wat we eigenlijk al wisten. Mensen houden van onderwerpen die herkenbaar en relateerbaar zijn. Dus laten we daar nou eens op in blijven spelen. Met meer dan 1.200.000 miljoen views in 3 maanden tijd, hebben we ook samen met Posturefixx laten zien dat de chiro best interessant kan zijn. Zolang je deze boodschap maar op de juiste manier weet te vertalen naar social!

Totale views: 1,2 Miljoen
Totale volgers: 3K
Pommes Meister

Een snackbar viraal laten gaan zonder speciale snacks of recepten? Dat kunnen wij wel! Door onze contentstrategie waarin we gebruik maken van verschillende content pilaren hebben we Pommes Meister in onze eerste 3 maanden meer dan 5 miljoen views opgeleverd op de socials! We zijn meer gaan inzoomen op de snackbar zelf en hoe ze alles bereiden. Daarnaast hebben we content gemaakt over waar de friet vandaan kwam in plaats van alleen de verschillende gerechten die er te bestellen zijn, en met succes!

Totale views: 5 Miljoen
Totale volgers: 1.4K
Twenty6 Suits

Als premium tailor in Rotterdam zijn Junior Veiga Gomes en zijn maatpakken boutique de afgelopen 8 maanden uitgegroeid tot de huishoudnaam in de high-end herenfashion. Met meer dan 9 miljoen impressies op LinkedIn en meer dan 2 miljoen views op de socials. Junior is te zien geweest op LinkedIn nieuws (nog opzoeken hoe die heet) en wordt door heel Nederland gevraagd op podcasts en livestreams om zijn expertise te delen. Door social media is zijn boutique de laatste maanden altijd volledig volgeboekt geweest, want een man die tegenwoordig nog een pak op maat zoekt, kan maar aan 1 iemand denken!

Totale views: 11 Miljoen
Totale volgers: 2K
PhysIQ

Als personal trainer of online coach is organische zichtbaarheid een van de moeilijkste dingen om te bereiken. Dit komt doordat elke personal trainer tegenwoordig al dezelfde video’s maakt en de markt meer ‘verzadigd’ is. Daarom hebben we na lang testen en filmen een aantal winnende formats gevonden voor PhysIQ, waaronder bepaalde techniek video’s en voeding video's in de supermarkt. Hiermee hebben we meer dan 500.000 organische views gegenereerd binnen de laatste 3 maanden tijd. Soms draait het niet alleen om wat je vertelt, maar ook hoe en waar je iets vertelt en dat is goed te zijn bij David!

Totale views: 500K
Totale volgers: 5K
Saunaclub Le Grand

𝐄𝐞𝐧 𝐒𝐚𝐮𝐧𝐚 𝐂𝐥𝐮𝐛 𝐢𝐧 𝐙𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐭…

Iets waar 9 maanden geleden nog maar weinig mensen van hadden gehoord in Nederland. 

Marketing doen voor dit soort bedrijven is lastig, aangezien je niet overal vrijuit kunt laten zien wat je allemaal aanbiedt. 

Daarom schakelden Le Grand ons in om hun zichtbaarheid en naamsbekendheid te vergroten. 

Door strategisch binnen de lijntjes te tekenen van de richtlijnen op de social media platforms, wisten we binnen 9 maanden meer dan 30 miljoen kijkers te bereiken!

En al dit lawaai bleef natuurlijk niet onder de radar!

𝐏𝐨𝐰𝐧𝐞𝐰𝐬 (3) en 𝐒𝐩𝐮𝐢𝐭𝐞𝐧 & 𝐒𝐥𝐢𝐤𝐤𝐞𝐧 (4) kwamen langs, en we werden zelfs behandeld op de podcast 𝐆𝐞𝐮𝐳𝐞 𝐞𝐧 𝐆𝐨𝐫𝐠𝐞𝐥𝐬 van Monica Geuze en Kaj Gorgels! (5)

Organische viraliteit kan magisch zijn als je het op de juiste manier weet te gebruiken voor je bedrijf!

Totale views: 30 miljoen
Totale volgers: 23K

Wij kunnen niet wachten om te beginnen! 🎉

Neem contact op om samen te kijken hoe jullie de social game kunnen uitspelen.

Onze experts staan klaar om jou te helpen!

Neem contact op

Laat weten hoe wij jou kunnen helpen!

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.